onsdag 27. januar 2010

Tv-serier og Mourinho:)

Det blir mye tid til å se tv-serier mens jeg er i Volda. Heldigvis finnes det noen virklig gode serier som er verdt å se. Sopranos har jeg sett 3 ganger og er etter min mening det beste som er laget. I tillegg har jeg store favoritter i The Wire og Seinfeld. I det siste har jeg sett en del Dexter som er veldig god underholdning, men ikke av samme kvalitet som de tre jeg har nevnt ovenfor. Akkurat nå har jeg fullført sesong 1 av Mad Men. En mørk, tung, men meget god serie som vokser og blir bedre og bedre for hver episode. Jeg gleder meg til å starte på sesong 2.

Årets beste sitat: "Vi hadde slått dem med 7 mann, kanskje de hadde vunnet med 6, men jeg er ikke sikker på det heller"
Mourinho etter at Inter knuste byrival AC Milan 2-0 med 10 mann i 70 min. I tillegg var utvisningen feilaktig og dommeren ellers imot Inter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar