tirsdag 12. januar 2010

Vigra IL i 2010 og fremover.....

Det har vært utrolig kjekt på trening siden vi startet mandag 4.januar. Mye folk, nye spillere, flere trenere og større støtteapparat har gitt gode og humørfylte treninger. Motivasjonen og engasjementet til spillerne har stort sett vært eget bra og visst vi jobber knallhardt sammen hele veien fra januar-desember, så ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal bli bedre enn vi var ifjor som er hovedmålet denne sesongen. Igår trente vi for første gang ute på kunstgress siden været har tvunget oss inn til spinningstimer. Spinningstimene ga oss flott fysisk utbytte, mens gårsdagens trening i iskaldt vintervær ble gjennomført uten syting til tross for at vi kjørte en tøff kondisjonstest i starten. Ellers fikk vi tid til masse fotballspill pluss noen fine øvelser fra fysikktrener Gunnar B:) Jeg gleder meg til fortsettelsen og er mer motivert enn noen gang til å bidra med det jeg kan for at Vigra IL a-lag blir best mulig i 2010. I tillegg skal jeg gjøre mitt for at idrettslaget også kan ta noen steg fremover. Håper og tror flerbrukshallen som styret nå jobber med vil bli en realitet. Det hadde betydd mye for øya vår og ikke minst idrettslaget som gjør en flott jobb for barn og unge. Her har alle som har barn i Vigra IL og vigringer generelt en unik mulighet til å bidra med noe som virklig kan sette spor i fremtiden. Håper alle benytter sjansen nå og tar i et tak. Alle hender trengs. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar