fredag 18. september 2009

Flott og lykkeleg øyeblikk:)

Idol, norske talenter og no X-faktor. Ingen er av mine favorittprogrammer, men idag kom det ei svaksynt, søt jente som ga meg gåsehud med ein egenprodusert song. Gitarspelinga, stemma, framføringa, roen, talentet og ikkje minst gleda ho viste etter at dommerne sa ho hadde gått vidare ga meg eit flott og lykkeleg øyeblikk. Desse få minutta gjorde det verdt å sjå dette programmet som eg i utgangspunktet ikkje liker. No må eg fortsette å sjå X-faktor for å følge denne jenta. Håper og trur ho når langt for det er slike talent og personer X-faktor må ta vare på.

Takk for god fredagsunderhaldning og lykke til vidare:)

1 kommentar:

  1. Då he ej endelig fått lagt til link til dej på blogge min, å oppdatert den ;)

    Kjekt å følge med på bloggen din!
    :)

    SvarSlett