tirsdag 24. november 2009

Hva skjer?

Det har blitt en liten stund siden siste blogg og mye har skjedd. Det viktigste er at jeg idag ble ferdig med 2 vekers undervisningspraksis ved Åse Barneskole. Lærerikt og kjekt! No venter siste innspurt med eksamener og innleveringer på skolen før det er jul og juleferie. Ingen tvil om at det skal bli godt.

Ellers har siste tida gått til en del trening, både fotballspilling og styrketrening. Vigra har også kvalifisert seg til sluttspillet i innendørs KM, noe jeg som trener og spiller på laget synes er veldig kjekt. Søndag er det sluttspill og det gleder jeg meg til. Igår las jeg ferdig en fantastisk bok kalt "Alkymisten" av Paulo Coelho. Jeg brukte bare 2 dager på denne boken. Jeg liker godt å lese, og jeg må si at dette er kanskje den beste boken jeg noensinne har lest. Den får deg til å tenke på meningen med livet. Absolutt å anbefale!

Leeds gjør det bra for tiden også. 11-0 på de 3 siste seriekampene er meget bra. Forspranget til lag nr 2 på tabellen er 6p og Leeds har i tillegg 1 kamp mindre spilt. Det er lenge igjen, men dette ser ut som Leeds sin sesong. Det gleder mitt fotballhjerte. Ellers gjør Inter og Mourinho det strålande, mens Liverpool sliter:) Dette finner jeg ganske så deilig egentlig. Man Utd er heller ikke som ifjor, så dette tegner seg til å bli en strålende fotballsesong!

Vamos:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar